Bohemian Rhapsody

• SimonKeyb
  • Membro: Expert
  • Risp: 4600
  • Loc: Vicenza
  • Status:

06-12-18 20.17

@ markelly2
SimonKeyb ha scritto:
al contempo tanti, troppi brani veramente e innegabilmente brutti

Mi fate un esempio?
boh adesso non so dirti, so solo che ho provato ad ascoltare qualche cd per intero ed ero rimasto piuttosto deluso
  • fulezone
  • Risp: 1845
  • Loc: Palermo
  • Status:

07-12-18 07.53

Ho visto il film, indubiamente é molto bello, va visto, ci sono errorini tipo microfoni e strumenti che in quegli anni ancora non esistevano ma sono inezie, l'attore é troppo magro, basso e dentone ma molto bravo, la storia dei queen e di Freddy Mercury fa capire che ci troviamo davanti un genio incompreso, ho avuto conferma di ciò che pensavo, Freddy Mercury era un genio ma era troppo travagliato e non é mai riuscito a capirsi totalmente
  • markelly2
  • Membro: Senior
  • Risp: 936
  • Loc:
  • Status:

07-12-18 08.12

fulezone ha scritto:
l'attore é troppo magro, basso e dentone

Ma l'hai mai visto il video originale di We Will Rock You? emo
Comunque l'attore sul set usava una dentiera! emo
  • fulezone
  • Risp: 1845
  • Loc: Palermo
  • Status:

07-12-18 10.50

@ markelly2
fulezone ha scritto:
l'attore é troppo magro, basso e dentone

Ma l'hai mai visto il video originale di We Will Rock You? emo
Comunque l'attore sul set usava una dentiera! emo
Mi sono andato a controllare tutte le altezze degli attori e dei musicisti originali e sono quasi combacianti, intanto nel film
sarà l'effetto grandangolo sembravano tutti tappi, bho, poi ho capito che l'attore aveva una dentiera ma forse era troppo troppo pronunciata, in ogni modo devo dire che il film mi è piaciuto veramente molto, la frase in cui Freddy dice a Braian May e tu che saresti un astrofisico? Uno che scrive cose che nessuno leggerà mai... ma mi ha fatto ridere.
Bha cmq tutto molto molto bello assolutamente da vedere!
  • raptus
  • Risp: 966
  • Loc: Padova
  • Status:

07-12-18 12.08

@ fulezone
Mi sono andato a controllare tutte le altezze degli attori e dei musicisti originali e sono quasi combacianti, intanto nel film
sarà l'effetto grandangolo sembravano tutti tappi, bho, poi ho capito che l'attore aveva una dentiera ma forse era troppo troppo pronunciata, in ogni modo devo dire che il film mi è piaciuto veramente molto, la frase in cui Freddy dice a Braian May e tu che saresti un astrofisico? Uno che scrive cose che nessuno leggerà mai... ma mi ha fatto ridere.
Bha cmq tutto molto molto bello assolutamente da vedere!
Sulla bravura dell'attore che faceva FreddIE nulla da dire, unica cosa potevano truccarlo anche sotto gli occhi, in viso non era molto somigliante (Malek ha gli occhi troppo gonfi, sembrano due borse!) ... per il resto è da Oscar.

• newboss

14-12-18 09.21

Pirkite originalia ir klaidinga vairuotojo pažymejima, pasa ((harveyexpressdocuments@gmail.com)) ((+ 237674400169))
asmens tapatybes kortele, viza, gimimo liudijimas, mokyklos diplomai, santuokos liudijimas ir daugelis kitu dokumentu.
WhatsApp .................... +237674400169
Skype ........... fastdocuments1

Taikyti nekilnojamojo registracijos pasa, viza, vairuotojo pažymejima, asmens tapatybes kortele, santuokos liudijimus, diplomus ir kt. Pasas, pilietybe, asmens tapatybes kortele, vairuotojo pažymejimas, diplomai, pažymejimai ir diplomai. Turizmo ir verslo vizos yra prieinamos visu 50 valstybiu ir visu tautybiu gyventojams visame pasaulyje. Esame unikalus autentišku aukštos kokybes pasu gamintojas, nekilnojamojo realaus duomenu bazes registruotas ir ne pasas bei kiti pilietybes dokumentai. Mes galime garantuoti jums nauja tapatybe, pradedant nuo švaraus naujo, originalaus gimimo liudijimo, asmens tapatybes korteles, vairuotojo pažymejimo, paso, socialines apsaugos korteles SSN, kredito bylu ir kreditiniu korteliu, mokyklos diplomu, mokyklu laipsniu, išduotu visiškai nauja pavadinima ir registruota vyriausybes duomenu bazeje. Mes naudojame patikimus ir suklastotus dokumentus, kurdami aukštos kokybes priemones ir medžiagas. Visos slaptos tikruju pasu savybes atsargiai dubliuoja musu registruotus ir neregistruotus dokumentus. Esame unikalus kokybišku netikru ir realiu dokumentu gamintojas. Mes siulome tik originalius aukštos kokybes registruotus ir neregistruotus pasus, vairuotojo pažymejimu leidimus, identifikatorius, antspaudus, vizas, mokyklos pažymejimus ir kitus produktus iš daugelio šaliu, tokiu kaip: Jungtines Amerikos Valstijos, Australija, Belgija, Brazilija, Kanada, Italija, Suomija, Prancuzija, Vokietija. , Izraelis, Meksika, Nyderlandai, Pietu Afrika, Ispanija, Jungtine Karalyste ir kt.

KONTAKTAI PARDAVEJUS

Susisiekite su mumis >>>>>>>>>>>>>>>>>> harveyexpressdocuments@gmail.com

Bendra pagalba >>>>>>>>>>>>> harveyexpressdocuments@gmail.com

Skype ............ fastdocuments1

Galite užsisakyti bet kokius UNIVERSALUS DOKUMENTUS iš Need

• pasai
• asmens tapatybes kortele
• Socialines apsaugos kortele
• vairuotojo pažymejimai
• Kanados korteles
• JAV korteles
• studentas praeina
• Tarptautines korteles
• Individualios korteles
• Priemimo pažymejimai
• Krikšto pažymejimai
• Gimimo liudijimas
• negražinti pažymejimai
• skyrybu liudijimai
• santuokos liudijimai
• Individualus sertifikatai
• Vidurines mokyklos diplomai
• G.E.D. diplomai
• namu mokyklos diplomai

• kolegijos išsilavinima
• universitetinius laipsnius
• Prekybos igudžiu sertifikatai
• SSN numerio patvirtinimas

KONTAKTAI PARDAVEJUS

Susisiekite su mumis >>>>>>>>>>>>>>>>>> harveyexpressdocuments@gmail.com

Bendra pagalba >>>>>>>>>>>>> harveyexpressdocuments@gmail.com

Registruotas ir neregistruotas pasas visose šalyse. Visa biometrinio paso, laipsnio, vairuotojo pažymejimo, asmens tapatybes korteles viza. Profesines kvalifikacijos M GCSE, A lygio, vidurines mokyklos diplomo pažymejimai, GMAT, MCAT ir LSAT testo pažymejimai, nauji gimimo, santuokos, mirties pažymejimo priedai. Naujas pasas ir nauji tapatybes paketai, kopijavimas, realus diplomai / diplomai. pasaulis (yra daugiau nei 3000 šablonu failo), viskas atrodo 100% identiškas originalo. Pasirinktinis spausdinimas (jei dar neturite šablono failo - tiesiog rašykite mums kopija ir mes žinome visus pakeitimus / modifikacijas, pvz., Nurodymus). Antra, pilietybe, tapatybe, tapatybe, dokumentai, diplomatine, pilietybe, kaip, kur isigyti, pirkti, sukurti pasa, asmenine Britanija, Honduras, Jungtine Karalyste, JAV, Kanada mus, Kanados, užsienio, viza, Šveicarija, kortele, IDS, dokumenta

Isigykite
  • mima85
  • Membro: Supporter
  • Risp: 9402
  • Loc: Como
  • Status:

14-12-18 10.09

Premetto che non conosco molto i retroscena dei Queen in quanto è una band che non ho mai seguito molto (non che non mi piaccia la loro musica, ma non mi ha mai "catturato" quanto per esempio l'abbiano fatto i Doors), quindi non so giudicare appieno la correttezza storica del film. Però devo dire che m'è piaciuto molto, sono rimasto anche impressionato da quanto abbiano fatto somigliare gli attori ai componenti originali della band. Quello che fa il ruolo di Brian May è praticamente identico, e quello che interpreta il bassista John Deacon potrebbe esserne il gemello anche senza trucco.

Per quanto riguarda Rami Malek, l'attore che interpreta Freddie, lo conoscevo già da Mr. Robot quindi sono andato sul sicuro a riguardo della sua bravura. Però concordo con chi dice che con quella protesi l'hanno fatto un po' troppo "dentone". Ma è un dettaglio che non influenza minimamente tutto il resto.